Loading...

Doküman Yönetimi

Logo Doküman Yönetimi, dokümanların dijital olarak saklanmasını ve yönetilmesini sağlayan güvenilir bir yazılımdır. Bu yazılım, doküman yönetimi, meta veri yönetimi, versiyon kontrolü, gelişmiş arama seçenekleri ve tam metin içeriği ile arama gibi bir dizi özelliği sunar. Mobil uygulama desteği ve e-posta entegrasyonu ile kullanım kolaylığı sağlarken, donanım ve yazılım maliyetlerinden tasarruf eder. Ayrıca, dokümanlarınızı güvende tutar, anında erişim sağlar ve iş sürekliliğini korur. Logo Bulut Doküman Yönetimi, belgelerinizi etkili bir şekilde yöneterek kurumsal hafızaya katkıda bulunmanızı sağlar.

Güvenli dosya paylaşımı ve yetkili çalışma alanı

Türkiye’deki sunucularda veri depolaması

Akıllı klasörler

Tüm tehditlere karşı korunun

Mobil uygulama avantajı

Başlangıç yatırımı yapmadan doğrudan kullanmaya başlayın

Detaylı Bilgi İçin Bize Ulaşın

KVKK gereği bilgilendrmeyi okudum  

Doküman Yönetimi