KOBİ’ler için yerleşik bir çözüm olarak geliştirilen Logo Go 3 ile iş süreçlerinizi tek noktadan yönetin. Logo Go 3 istediğiniz tüm bilgilere kolayca ulaşmayı sağlarken, zaman tasarrufu ve verimlilik artışı kazandırıyor. Faaliyet gösterdiğiniz sektör hangisi olursa olsun
Logo Go 3 ile rekabette bir adım öndesiniz.
Yeni güncel teknolojilerle geliştirilen ve kullanıcıların geri bildirimleri sonucunda arayüzleri güncellenen Logo Go 3, iş süreçlerinizi dilediğiniz gibi yönetmenizi ve işletmenizin verimliliğini artırmanızı sağlıyor. Yeni arayüzü ile daha kolay kullanım sunan Logo GO 3, kişiselleştirilebilir masaüstü, ürün içi arama motoru gibi özellikleri ile kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor.
İş süreçlerini çok daha kolay, pratik ve düşük maliyetlerle etkin bir şekilde yönetebilmeyi sağlayan Logo Go 3 kullanıcıların ihtiyaç duyduğu tüm modülleri içeriyor. Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm süreçler tek uygulamadan kontrol edilir. Bu sayede iş süreçlerinizde zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Logo GO 3, KOBİ’lerin ihtiyaçlarına göre hazırlanmış birçok standart fonksiyonun yanı sıra, işletmenize özel çözümleri bulabileceğiniz app ve widget’lar ekleyebiliyorsunuz. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabilir.
Logo GO 3 ile cari hesapların üzerindeki tüm işlemleri; banka, kredi kartı, çek ve senetlerin takibini ve kasa işlemlerini hızlıca gerçekleştirerek tüm nakit akışınızı yönetebilirsiniz. Ödeme ve tahsilat yapısı sayesinde tüm ihtiyaçlarınıza pratik ve hızlı çözümler üretebiliyor. Banka kredi takip özelliği ile bankalardan alınan ticari krediler etkin bir şekilde izlenebilir; kredi geri ödemesi, bakiye ve kalan borç durumu güncel olarak görüntülenebilir.
Tüm satış ve satın alma süreçleri Logo GO 3 ile çok daha kolay yönetiliyor. Siparişler sisteme girildikten sonra, irsaliye ve fatura döngüsü hızlıca tamamlanır ve sonrasında siparişlerin durumu anlık olarak izlenebilir. Sipariş aşamasından malın teslim alınması ve fatura girişine kadar tüm aşamalar hızlı bir şekilde planlanıp fiyat, indirim ve ödeme koşullarının geçerlilik süreleri ve ilgili maliyetler yakından takip edilebilir.
KOBİ’ler Logo GO 3 ile stok durumunu anlık izleyerek stok seviyelerini rahatlıkla kontrol altına alabilir. Stok maliyetleri ise net ve şeffaf bir şekilde takip edilebilir. Logo GO 3 ayrıca stok kartlarını en ince detayına kadar görüntüleme, fotoğraf ekleme, birden fazla birim tanımlama imkânını sizlere sunuyor. Maliyetlendirme yöntemi sistem üzerinde seçilerek maliyet takibi yapabilirsiniz.
Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO 3’ün hesap planı otomatik oluşturulurken, hiyerarşik yapıdaki ana hesap ve alt hesaplar ihtiyaç duyulan şekilde tanımlanabiliyor. Gelir İdaresi Başkanlığı’nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümü ile faturalar dijital ortama taşınarak, ödeme ve tahsilat süreçlerinde hız ve verimlilik artışı elde edilmesi sağlanır. Logo e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin belirlenen standartlara uygun şekilde elektronik ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı’na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesine imkan sağlar.
Logo GO 3 içerisinde yer alan interaktif raporlama aracı sayesinde tabloya alınabilir, gruplanabilir, ara toplamlar alınarak istenen hesaplamalar yapılabilir. Logo GO 3 hızlı ve esnek yapısıyla tüm raporları kolayca oluşturabilir, böylece raporlama süreçlerinde verimlilik artışı sağlanır.