Loading...

Hızlı ve Verimli Bordro Yöntemi

Detaylı Bilgi Al
Bizimle İletişime Geçin
KVKK gereği bilgilendirmeyi okudum  
Destek Dökümanı

İnsan kaynağının finansal sonuçlar üzerindeki etkisi her geçen gün daha net görülüyor. Dolayısıyla bu kaynağın gerek yasal gerekse iş süreçlerindeki ihtiyaçlar doğrultusunda en iyi şekilde yönetilmesi önem arz etmektedir. Bu süreçte işletmelerin ve insan kaynakları ekiplerinin en büyük yardımcısı olan Logo Bordro Plus İK departmanlarının bordrolama iş yükünden kurtarıyor. Çalışanların bordro süreçlerinin eksiksiz bir şekilde yönetilmesini sağlayan Logo Bordro Plus kolay kullanım esnek yapı, zaman ve maliyet tasarrufu yüksek verimlilik sunar.

İnsan kaynağı süreçlerinde bordrolama, izin yönetimi, borç alacak yönetimi gibi operasyonlar yoğun zaman ve emek gerektiriyor. İK ekipleri açısından zaman kısıtlılığının iş yükü, iş gücü kaybı ve manuel hataları en aza indirgemektedir. IK süreçleri yönetiminde uzun yıllara dayalı deneyimlerinden yararlanan Logo, emek ve zaman yoğun bir süreç olan bordro işlemlerinde de sektörün en köklü çözümlerinden Logo Bordro Plus ile fark yaratıyor. İk departmanının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak sağlıyor. Operasyonel maliyetler en aza iniyor.

Logo Bordro Plus ile iş yükünüzü azaltın verimliliğinizi arttırın

Logo Bordro Plus, çalışanların bordro süreçlerinin eksiksiz bir şekilde yönetilmesini sağlarken Logo Go 3, Logo Tiger 3 ve Logo Tiger Enterprise ERP çözümleriyle de entegre çalışarak kaynakları uçtan uca yönetme imkanı sunuyor.

  • İş süreçleri ile bordro yönetiminde hız ve verimlilik sağlar.
  • Tek ekran üzerinde kolay ve etkili süreç takibi sağlar
  • Zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.
  • Güncel mevzuata tam uyumlu sağlar.

Tüm sicil bilgilerinizi tek ekranda yönetin.

Çalışanların işe giriş ve işten ayrılma süreçlerindeki belgelerin oluşturulması ve saklanması, geçmişe yönelik raporlama, sicil kartlarının yönetimi gibi bir çok karmaşık süreçleri hızlı ve hatasız yönetimini sağlayın.

Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil yönetimi ile sicil kartları ve tüm yasal evrakların oluşturulma takibini kolaylıkla yapmayı sağlar. Logo Bordro Plus ile oluşturulan sicil kartları, fotoğraf veya imza gibi bilgilerin yanı sıra ayakkabı numarası, eldiven ölçüsü, baret ölçüsü gibi bilgilerle kişileştirilebilirken, kart üzerindeki bilgilerde ilgili birimlere e-posta yoluyla gönderilebiliyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi Özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlamanıza neden olur. Oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar ise tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve geçmişe yönelik raporlamayı sağlar. Eski personel takibi ve bir çalışanın ayrıldıktan sonra işe tekrar girişi gibi işlemler de aynı sicil kartları üzerinden yapılabilir. Çalışanlara verilen ödüller ya da ihtarlar ile zimmetli varlıkların takibi de Logo Bordro Plus ile kolayca sağlanır.

...

  Borda süreçlerinizi hızlandırın!!!

İşletmelerde her ay yapılması zor olan bordro işlemleri, insan kaynakları bölümü için Logo Bordro Plus ile kolay hale geliyor.

Logo Bordro Plus, personele ait bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro yönetimiyle kolayca yapılmasını aynı zamanda hesaplama dönemlerini ödeme günlerine göre uygulanabilmesini sağlar.

Logo Bordro Plus, aynı grup bünyesindeki tüm iş yerlerinin bordro işlemlerini tek bir noktadan toplu olarak sağlar. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara e-posta ile gönderilebiliyor ve böylece IK departmanının iş yükünde ve kâğıt maliyetlerinde ciddi bir düşüş sağlanır.

Sosyal güvenlik kurumu mevzuatlarına uyumlu çalışan Logo Bordro Plus ile Aylık Prim ve Hizmet Belgesi, İşe Giriş - Çıkış Belgesi, E-Bildirge gibi belgeler hazırlanıp sistem içinden SGK’ya aktarılabilir. SGK bildirgeleri ise tüm resmi bildirgeler için son basım tarihleri ve zaman aşımları konusunda uyarı gönderen sistem, ilgili işleme doğrudan erişim sağlar. Asgari ücretin SGK taban matrahının altında kaldığında sistem otomatik olarak hesaplama yaparak bunu bordroya yine otomatik olarak yansıtabiliyor. Teknopark, Ar-Ge ve diğer tüm istihdam yasaları ve teşvikleri de sistem üzerinden hesaplanabilir.

Logo Bordro Plus, yasal bordrolama süreçleriyle birlikte personelin iş devamlılığı ve puantaj hesaplamalarını kolaylaştırıyor.

Tablolama aracı ile tüm puantaj bilgileri hızla işlenip sisteme aktarılabilir.

  İş akışınızı otomatik hale getirin

Logo, işlemlerinizin tamamını İş Akış yönetimiyle otomatik hale getirir. Bu sayede süreçlerinizi izlenebilir ve yönetilebilir hale getirerek hata oranını en aza indiriyor.

Kullanıcılar sisteme bilgi gönderebiliyor, iş talebi oluşturabiliyor ve bu taleplerin sonuçlarını takip edebiliyor. Ayrıca belirli bir akışa bağlı olan süreçler için tanımlama yapılabiliyor.

  Borç ve avans takibinde kolaylık sağlar.

İnsan kaynakları süreçlerinin en hassas ve takip gerektiren konusudur. Logo Bordro Plus Borç-Alacak Yönetimi ile çalışanların iş avansları, maaş avansları ve masrafları yakından takip edilebilir. Çalışanların şirketten aldığı borçlar sistem üzerinden taksitlendirilip ödeme planları belirleyebiliyor. İcra ya da nafaka gibi özel borçlar için kesinti tutarları ücret bazında formüle edilebiliyor.

  Çalışan izin işlemlerini kolaylıkla takip imkanı sağlar.

Logo Bordro Plus, İzin Yönetimi özelliği ile çalışanların izinlerini en doğru şekilde planlamaya ve izlemeye olanak tanır. İzin hak edişleri; işe giriş veya terfi tarihlerine göre otomatik hesaplanabilir, kullanılmış yıllık izinler ve eksik günler takip edilebilir, izin raporu ile kalan izin günlerine bağlı olarak izin ücretleri raporlanabilir. Bu sayede avans, borç ve izin bilgilerini eksiksiz bir şekilde oluşturabilirsiniz.

  Verilerinizi doğru analiz etmenize olanak sağlar.

Logo Bordro Plus, Analiz ve Raporlama aracı, ihtiyaç duyulan raporları işletmeye özel olarak tasarlayıp kurumsal verileri doğru kararlara dönüştürmeye olanak sağlar. Rapor Tasarım Aracı ile işlemlerin kaydedileceği standart formlar ve bu işlemlerin sonuçlarını analiz ederek gerekli kararların alınmasına yardımcı olacak standart raporlar, herhangi bir programlamaya ihtiyaç olmadan kolayca oluşturulabilir. Zengin formül kullanımı ile sistemde tutulan alanlara ek yeni alanlar tanımlanıp raporlar e-posta ile bir başka kullanıcıya gönderilebilir. Rapor Üretici özelliği ile ürün veri tabanındaki her türlü bilgiye sorgulama cümleleriyle ulaşabilme ve sonuçları rapor formatında alabilme imkanı sağlar. Logo Bordro Plus çalışanların veya insan kaynakları süreçlerinin risklerini belirleyerek risk analizleri de yapabilir. Böylelikle stratejik iş kararlarında operasyonel sürprizleri en aza indirebilir.

  Logo Bordro Plus kapsamında sunulan özelliklere ek olarak:

İsteğe ve ihtiyaca bağlı olarak sunulan ek modüller işletmenizin iş yükünü hafifletir. Ücret Simülasyonu Modülü; çalışanların tüm zam oranlarını (yemek, ikramiye, maaş oranları vb.) yıllık ve çeyrek dönemler başta olmak üzere, zaman kısıtlaması olmadan hesaplayarak bütçe simülasyonu oluşturur. Çalışan sayısındaki değişikliklerin bütçenize getireceği maliyet yansımaları da bu şekilde ölçümlenebilir. BES Otomatik Katılım Entegrasyonu Modülü ise, bireysel emeklilik şirketleri ile gerçekleştirilen entegrasyonlar sayesinde operasyonları hızlı ve pratik bir şekilde yönetmeyi sağlıyor. Sözleşme açılış işlemlerinin, sözleşmelere aktarılacak katkı payı tahsilat süreçlerinin Logo Bordro Plus üzerinden gerçekleştirilmesi de katılımcılara güncel durumlarını kolayca sorgulama imkanı sunar.

Ek özellikler, esnek yapı Logo Bordro Plus, günlük operasyonlarda zaman tasarrufu sağlayan, takip ve kontrol yükünü hafifleten, hataları en aza indiren Doküman Yönetimi ve Görev Zamanlayıcı gibi araçlar da sunar. Doküman Yönetimi’nin doküman-kayıt ilişkisi kurma özelliği sayesinde çalışanlarla ilgili dokümanlar sisteme yüklenip e-posta ile paylaşılabilir. Böylece evrak işlerinde zamandan tasarruf sağlanır. Ayrıca dokümanların yazdırılması, kopyalanması, dosyalanarak arşivlenmesi gibi işlemlerin yol açtığı emek, zaman kaybı ve maliyetler en aza indirilir. Görev Zamanlayıcı ise takviminize tanımladığınız görevleri zamanı geldiğinde otomatik olarak çalıştırmaya başlayarak her görevin başlangıcı ve tamamlanmasında, tüm ilgili kişilere e-posta veya SMS yoluyla bildirim gönderir. Tüm bu özellikler sayesinde gün içinde yapılması gereken işlemlerde zaman ve emek tasarrufu sağlanır.